Miam vazut moartea injurul okilor la Bamboo azi dimineata

Azi nuapte k de obicei mam imbatat cu prietenii si am inceput sa prizam niste chestii dragute care stiu cati plac si tie dar nu vrei sa rekunosti catie frica de politie. Si am stat asa, relaxati, pana am zis ca mergem ca de obicei in Bamboo. Si am luat taxi la club si eram eu cu Andu si cu Mirel.

Si am lasat gecile la gardeloba si am stat jos la masa si am baut niste zampanie. Cu gheata kum imi place mie. Si digeiul punea mega bine, asa ca mam ridicat, am mers la baie si mam dus dupa sa dansez.

Gagica e mijto si ea se unduieste binen ritmu muzicii care rupe. Si ma uitam la ean oki si zambeam cu precizie. Si era mega bine. Si am stat sa ma gandesc cum sai spun cat de mult o iubesc. Si danzam langa dansa si o priveam cu nesat si iam zis:

– Kum te chiama, draga mea?

– Ce? Nu te aud! Spune mai tare!

– Cum te chiama, pasarico? Ca danzezi maxim de frumos!

– Alexandra.

– Salut Alexandra! Te iubesc, scumpa?

– Ma intrebi?

– Da. Fiind ca as vrea!

– Ok, pai hai sa mergem la baie.

Nu va povestesc fiind ca ii intim. Dar la un moment dat am auzit tipete. Si parea ca is ale ei si ca ii place. Sam continuat sa dau. Ca era bunoace rau Alexandra. Si sa tras dupa un pic si mia zis:

– Buey… n-auzi? Sentampla ceva.

– Nu se intampla inca ca nam terminat.

Si ma tras de mana sa iesim.

– Kum vrei sa ies cu ea asa?

– Puneon pantaloni si hai sa mergem!

Am ascultat si cand ieseam, tipete se auzeau. Am dezchis usa si simteam miros de fum. Ma uit in jos, ardeau flacari si am zis ca asta nui a buna, ce dracu am luat. Si mia zis Alexandra ca trebe sa iesim. Dar nu prea se mai vedea pe unde de la fum. Am zic ca cel mai binei sa ramanem calm. Si sa bajbaim peretii si sa stam departe de fok ca sa nu ne ardem. A zis ca sa mergem inapoi in baie si sa iesim pe geam.

– Pai nu cred car fi o idee buna. Daca cadem in cur si ne rupem un picior?

In momentul ala imi vedeam moartean juru la oki. Mia fost frica pentru prima data in veata. Si iam zis:

– Bai, mie frica co sa mor. Hai pe usa.

– Nu, hai pe geam.

Am avut bulan, era prea mic. Asa ca am luato pe usa. Fumul era gros si ne era frica dar am dat cu lanterna de la aifon 7 si lumineaza bine, noroc ca mai aveam baterie. Ne tineam cu hainele ude de la chiuveta cam avut inspiratie, la nas. Si neam luat dupa niste oameni care dupa am vazut ca erau bodiguarzi. Si neau scos afara unde au venit ambulante. Si era cu girofaruri aprinse, oameni dezbracati, femei care tipau. Si miam dat seama kam pierduto pe Alexandra. Si tzust inapoi so caut. A incercat sama opreasca securiti dar iam futut una, zbang, bai de aici, Alexandra e in pericol. Am intrat in fum. Bajbaiam peretili si incerca so gasesc. Si am cautato incontinuu. Se facea cald si inecacios, noroc cu lanterna de la aifon 7. Bun telefon, apropo. Bai si nu gandesti, ma suna. Cine ma suna la ora asta? Alexandra.

– Ce faci, fa. Te caut de nu mai pot, unde esti?

– Ke neboon. Sunt afara, eram in spatele tau. Am mers la ambulanta sa beau apa, ca imi era sete de la vitaminele alea ce leam luat noi doi inainte sa mergem la baie.

– Hai ca ies si eu. Ne vedem acolo.

Azi am fost erou si eu ca si voi, aia de la Colectiv. Am mers dupa ea si kiar daca nam salvato, sa sti ca am iubito in baie si am ajutato sa iasa la aer. Norok kior ca la noi na fost decat raniti si nici aia grav. Asta inseamna un club bun, nu ca si Colectiv. Ca la Colectiv nu era indeplinite conditiile de mediu si protectie. Ca altfel sigur scapa si deacolo mai multa lume cu veata. Oricum imi pare rau de ce sa intamplat acolo, kiar daca rocari. Si imi pare rau si de ce sa intamplat aici, darma bucur ca na patit nimeni nimic.

Si sincer, pacat ka ars Bamboo ca era mega smecher, loku meu preferat. Da norok ka egzista inca Fratelli si ala na ars.

, , , , , ,

  1. Leave a comment

Leave a comment