Hey

Mai stii cand eram acolo in noaptea aia adanca, chiar la rasarit de zi?

Momentul acela in care m-ai prins de mana, ai ras si ai zis ca nu o sa putem rezista pana la afterparty?

Cand mi-ai zambit simplu. Si cand te-am sarutat. Cu pasiune.

Nu mai stiu cine punea… si a dat fix drumul la bas.

Mi-a intrat instant in sange. Parul de mana mi s-a ridicat.

Buzele tale erau umede de la drink, ale mele foarte uscate si amare. Si se completau de minune in marea aia de dans.

Ne-am indepartat la un moment dat si ne-am privit fix in ochi. Ai tai scanteiau. Ai mei nu stiu de erau in stare sa priveasca ceva foarte fix.

Noaptea era adanca si muzica era puternica.

Si ai zis ca mergem la o tigara.

Dar era deja fumata.

Si timpul s-a facut tot mai scurt.

Ne tineam de mana inca, dar parca lumea se invartea in jurul nostru si noi in jurul ei.

Trebuia sa zica cineva stop. Dar nimeni nu a zis nimic.

Si a venit rasaritul trecand peste noi cu caldura lui.

Cat de simplu si de complicat in acelasi timp.

Te-am intrebat daca vrei momente de tandrete. Si ti-am spus ca eu nu vreau.

Fiecare am mai baut ceva si ne-am sarutat pe urma foarte adanc.

Simteam ca iti ating iesirea din dos cu limba, atat eram de adanc…

Ne-am oprit brusc si am inceput sa radem amandoi ca niste prosti.

Ti-am zis ca esti o fata foarte frumoasa.

Mi-ai zambit si mi-ai spus ca asa e dimineata.

Am ramas fara cuvinte si am continuat sa dansam.

Cat o sa dureze minunea, ne-am intrebat amandoi?

O sa treaca mai mult de o zi ca sa se faca iarasi noapte, m-ai intrebat?

Ti-am raspuns ca nu stiu… si m-ai luat de mana si am plecat.

Oare am intrat intr-un cort, ca nu mai stiu?! Stiu insa sigur ca am dormit amandoi pe jos.

Si cand ne-am trezit, soarele a avut grija sa ne faca mai frumosi.

  1. Leave a comment

Leave a Reply

