Si ea…

si ea…
o sa se agate
de un fir
din ce in ce mai subtiat
si din ce in ce mai intins…



si toate lucrurile
pe care noi doi le-am facut
cat eram impreuna
Vor incepe sa conteze acum
din ce in ce mai mult.



si fiecare cuvant
pe care
ea il considera
important
o sa mi-l arunce in fata.



„mai tii minte
ce mi-ai zis candva?
acum nu mai conteaza,
nu mai inseamna nimic
pentru tine?”



si pot doar
sa ma uit la ea.
sa ii privesc privirea trista
sa ii observ golul
ce i-a ramas
in loc de pasiune.



sa ma uit la ea
in timp ce arunca
cu sageti de venin.
in timp ce imi reproseaza
toate si totul.



vrea sa fie vina mea?
atunci e vina mea.
vrea ca ea
sa aiba dreptate…
ca intotdeauna?
atunci are dreptate
ca intotdeauna.



si tot ce pot
sa ii mai spun
acum
e doar tacerea…
care uneori spune
mai mult decat
toate cuvintele din lume.



si glasul ei pierdut
se pierde acum
in trecut.
e ca si o poezie
ce deja s-a spus.
ca si un concert
cantat demult.



ca si o pictura
sarutata de vreme.
o piesa de teatru
deja vazuta…
acum ea plange
iar eu…
trebuie sa fug.

, , , , , , , ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

