Taimlain

A bagat Facebook timeline. Sariti in sus popor. Ce naspa e… e de lameri. Urasc, uram, am urat. Am infipt daggere in el.

Dar Facebook mentine pe timeline… acum ce ne facem? Avem de ales, fie ne adaptam sau, fie google plus? Deci… ne adaptam.

Dar intr-un fel, ce ii asa de rau?! Multi cu bla-bla-bla incoa’ si incolo’.

Sa va spun… cand o sa mor eu si nu calcat de tren sau cu ocazia a cine stie ce calamitate, nepotii mei o sa se uite pe Facebook sa isi aminteasca de bunicu’.

Sa-i vezi pe prunci peste 50 de ani (ca procreerea se face la un interval din ce in ce mai indepartat), undeva la pasune cu tablete din alea futuriste intergrate in corpu’ uman, cu proiectie laser. Cum ruleaza ei un covor acolo si apoi dupa ce-l scutura de praf, se pun pe discutii:

– Da ba!

– Spune guaae!

– Ba, il mai tii minte pe bunicu’-tau?

– Pe care din ei, frate… ca i-am bagat sub nisip pe toti.

– Pe Bota bhaaaa… ala cret.

– Ioi da, imi parea cam prostalau batranu’. Cam fixat, cam dificil…

– Hai ba sa il vedem, guae, intra la el pe profil…

– Facem un timeline guae?! Ar mai trebui inca un covor…

Ruleaza astia covoru’ fermecat.

– Ba, parca-s fi Aladin… hai sa il vedem pe bunicu’ Bota.

Intra pe Facebook. Search: Mihai Bota – postum. Bifat.

Back in 2012.

– Uite-l ba, cum se dadea el la femei. Iaca, prostu’ facea doua scoli in acelasi timp.degeaba, tot un ratat fara bani a ramas. Cu dumele alea ale sale, de gen… in viata tre sa fii cinstit si corect, nu sa furi si sa te inavutesti. Parca i-as auzi pe ai mei.

– Ce fraieri, guae. Niiii ma ce gagici avea! Ce freze de cacanari aveau pe vremea aia.

– Ba, stai ma,  bunicu’ meu citea Aldoux Huxley pe vremea aia.

– Asta o ardea pe la festivale ciudate, din alea cu filme.

– Oare avea filme bune?

– Uita-te ba, ce fata de distrus are. Sigur avea filme naspa.

– Ba, pe vremea aia nu aveau lame laser?! Ce mortii ma-sii are mereu barba aia?

– Uneori cred ca arat ca el… ce haine ciudate aveau…

– Frate, ce muzica de cacat asculta. Imi vine sa rad. Azi ar zice ca am calcat in cacat daca am fi ascultat o asemenea muzica.

– Ce statusuri dubioase avea! Hahahaha… am calcat pe o constelatie si m-am trezit cu tine in pat.

– Incepe sa ma ia cu ameteli, dude.

– Pace, bunicule. Rest in pace!

– Fie-i iertat sufletu’ de fraier urat si afon!

– Macar avea femei faine. Pacat ca o dat de maica-ta…

– Baaaaaaaaaaaaaa!

Bataie. Strigate pe fundal.

, , , , ,

  1. #1 by cuvintetacute on January 8, 2012 - 4:56 am

    cum ai pus si tu problema

  2. #2 by elzorab on January 10, 2012 - 1:27 am

    asta discutie va fi pe facebook 2120? :))))
    am ras copios.

  3. #3 by ana pauper on January 11, 2012 - 10:56 pm

    hei, te risipești pe blog 😀 nu mai băga poante moka la lumea luzeriță, plictisită și impotentă! monetise.

  4. #4 by Mihai Bota on January 15, 2012 - 9:51 am

    am inteles ironia, draga ana! :))

Leave a Reply

