Pisica prefera mereu laptele caldut

Si nici prea cald, dar nici de curand scos din frigider.

Si nu imi plac multimile alea de fraieri care mereu se inghesuie in autobus, de parca nu mai vine altul. Fraierii aia care privesc orice furtunita, de parca ar fi vreun uragan. Fraierii care mereu cauta sa parcheze la vedere, sa fie siguri ca nu le atinge sau nu le prada nimeni masina. Fraierii carora le e frica sa isi scoata portofelul pe strada, pentru ca au bani in el.

Imi place sa ma uit in oglinda. Asa, dimineata, vreo 3 minute, dupa ce fac un dus de 10 minute. Daca as avea voce si as stii canta, as canta la dus. Ma spal cu sapun normal de corp si sapun cu sulf pentru fata. In rest folosesc cu incredere sampon.

Cred in imaginatie, m-am si inscris in biserica imaginatiei, am urmat si niste seminarii acolo, odata o sa devin chiar fiul dumnezeului imaginatiei. Problema e acolo, ca precum in fiecare biserica, trebuie sa cotizezi ca sa devii credincios cu acte in regula.  Dar spuneti si voi, ce biserica iti mai ofera sansa de a deveni fiul lui dumnezeu?

In rest, si eu ca si voi: ma spal pe dinti ocazional, incerc sa mananc de cel putin 3 ori pe zi, incerc sa dorm macar 8 ore pe 24, incerc sa fac multa miscare care sa se citeasca sport. M-am tuns de cateva ori de-a lungul anilor, m-am barberit de cateva ori tot de-a lungul acestor ani. Si in caz ca nu o sa vrea dumnezeul imaginatiei sa ma faca fiul lui prea repede, am sa si continui sa o fac. Am iubit si eu ca si unii din voi, poate mai mult, poate mai putin… am urat si eu cum urati si acuma unii dintre voi si poate mai urasc sau poate ca nu.

Mai demult intelegeam mai putine, acum inteleg cateva si pe viitor, probabil voi intelege mai multe. Ideea e sa nu te ascunzi prea mult de libertate, ca daca o faci, nu o sa mai fi liber. Atata sa fie si sa nu dispara, libertatea, ca in rest, am sa va povestesc eu in cele ce urmeaza, cu multa ura si multa iubire.

, ,

  1. #1 by Cristina F. on January 19, 2011 - 9:38 pm

    Că a propos de fraierii care se-nghesuie în autobuz.
    Să vezi ce aleargă nefericiții de Bucureșteni după metrou! Era un tip vai de steua lui (peste 50 de ani, clar!) care alerga pe scări după tren. Exact ca-n filmele cu Stalone, a făcut un salt din ăla și, prostul a căzut!
    Și la ce bun? Metroul tot a plecat.. :))

    A, și a venit altul peste 3 minute.

  2. #2 by B on January 20, 2011 - 1:15 pm

    bun.da de filosofat,filosofam mult asa iarasi?….adica acuma asa pe noul blog,cu cartile pe fata gen,nu?;)) puii mei acuma asa am o stare de genu http://img692.imageshack.us/i/vorba.jpg/
    le zice bine pretene,da hai sa vedem ce e de facut concret asa in viata reala,ca asa pe blog sa stam sa ne povestim una alta…..

  3. #3 by ioana para on January 20, 2011 - 10:13 pm

    yupiii! asa voi avea ce citi la munca, pls write every day, si sambata cateodata :D, ok?

  4. #4 by incaunipocrit on January 21, 2011 - 10:46 am

    sa fie multa bre 🙂

  5. #5 by Mihai Bota on January 21, 2011 - 11:43 am

    @Cristina F.

    ca si in total recall cu schwartzi, stalone e ala ce se ascndea in grota si impusca politisti. 😀

    @B

    blogul este pentru scris. nu neaparat sa imi povestesc viata sau filozofiile. pur si simplu am o pasiune poentru scris si ii dau frau liber aici. pt ca nu ma angajeaza la nici un ziar. sau la nici o editura. uite si alt motiv, aici nu sunt obligat sa scriu niciun sau nicio.

    @ioana para

    O sa incerc sa scriu zilnic dupa ce iti iei ebook-ul. 😀

    @incaunipocrit

    va fi, va fi! 🙂

  6. #6 by hapi2233 on February 2, 2011 - 10:06 pm

    Pisica prefera si mancarea speciala din conserva, la nevoie .
    Uf, barbatii astia

  7. #7 by Mihai Bota on February 3, 2011 - 7:14 pm

    pisica mananca si chappi. am aflat de pe facebook. 🙂

Leave a Reply

